tiistai 1. lokakuuta 2013

Kirjekuulumisia: mitä sinulle kuuluu?


14 kommenttia:

  1. Minulle kuulu hyvää. Minä olen huomannut että olemme päässeet telkkariin.

    VastaaPoista
  2. Moi! Minulle kuuluu hyvää,en ole aloittanut uutta harrastusta. Päivänavauksessa Ronja esiintyi ja pääsimme televisioon. Oletko sinä aloittanut uutta harrastusta ja mitä sinulle kuuluu?:)

    VastaaPoista
  3. Moi! minulle kuuluu hyvää. entä sinulle. En minäkään ole alottanut uutta harrastusta oletko sinä. Harmi että teillä loppuu harjoittelu täällä luokalla. T.Milka

    VastaaPoista
  4. Moi Jenni! Minullekkin kuuluu ihan hyvää vaikka olenkin ollut jo muutaman päivän nuhassa. Mulla on edelleen samat harrastukset ja silleen. Mitäs sinulle kuuluu?

    VastaaPoista
  5. Minulle kuluu hyvää.

    Aion harrastaa 4 viikon päästä jalkapalloa Artun joukkueessa. T.Alen

    Olen alkanut kavereita.

    Olen opiskellut koulussa paljon.

    En ole kiusannut ketään.

    VastaaPoista
  6. Minulle kuuluu hyvää.olen harjoitellut jääkiekkoa.ostin kirpputorilta 20 e reebok:kin luistimet

    VastaaPoista
  7. Minulle kuuluu hyvää ja olen harjoitellut hyppäämään estettä kepparilla ja enkka on 101!

    VastaaPoista
  8. Minulle kuuluu ihan hyvää t:arttu

    VastaaPoista
  9. Minulle kuuluu hyvää. En ole aloittanut uusia harrastuksiakaan.

    VastaaPoista
  10. No moi Jensku! Kaikki on mennyt todella hyvin ja hienosti.
    En ole juuri saanut uusia harrastuksia, mutta uskon että niitä vielä tulee.

    VastaaPoista
  11. Hyvää kuuluu ja olen harjoitellut hyppimään keppareilla esteitä.
    ---kiia

    VastaaPoista
  12. Moi Jenni! Minulle kuuluu hyvää. Viime aikoina olen ainakin voimistellut, koska meillä on voimistelukisat 3.11. En ole aloittanut uusia harrastuksia.

    VastaaPoista
  13. Minulla on ollut hyvä viikko. Kirpputori oli tosi kiva.

    VastaaPoista